Du är vild å galen å för ung!

MH! Som tippat, Luleå vann med 3-2 mot skellefteå ;) fyfan va rolig match, sånt grymt drag i klacken var det, iaf där jag stod, vart hes och döv men det är värt det!
Obsut stod för ett av målen och om vi ska tro på vad han sa till tidningarna så kommer han tydligen vara skitbra i år!:)
Det lär behövas. Sen har ni väl hört om Micke Renbergs comeback?
Jo det är sant, han kanske kommer göra en comeback i Luleå Hockey, kommer någon välkomna honom?
Nej. Fan fattar han inte att han har mer än svikit vårat lag, han är inte längre den hockeykung som han en gång var!!
Finns ju inte en käft som skulle jubla när han gjorde mål!.
Han lämnade oss för våra värsta rivaler - Skellefteå - och nu tror han att han är välkommen hem igen? hm.
Besviken kommer jag bli om dom tar tillbaka han. Så Nejtack till Renberg.
men nog om han va, match på torsdag mot Rögle. Vem vinner?
Har aldrig sett Rögle spela så ska väl inte säga så mycket men det känns som om vi vinner med 2-0 eller mer;;).
Hoppas jag iaf. Om jag har rätt, de märker vi senare!:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0