En björn och en tiger

I'm going fucking craaaazeeey. 
Formaterade om datorn igår ( funkar lika bra som ett sovande spädbarn ), meen photoshop är längre inte i extence på min dator, alltså, jag blir galen för jag klarar inte av oredigerade bilder! Då allt i från beskärning till hel förvandling, ingen bild är bra när den är orginal! Okej, överdrev en smula men du ska va redigt bra för att slippa manipulera oooch jag är van vid det och därför är jag nu less för att jag inte har photoshop! (en vacker dag då jag finner orken ska jag ge er ett bra exempel på omanipulerad och manipulerad!;) dock får jag det alldeles strax, men har vart i behov av det för länge nu! ( typ 30 h ) men men cs3 är påväg;) hell yeah! 

This was never the way I planned,
not my intention.
I got so brave drink in hand,
lost my discretion.
It's not what I'm used to,
just wanna try you on.
I'm curious for you,
caught my attention.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0