Glömd e jorden.

Imorse gick jag fan till skolan, sen direkt till idrotten för att ha boxning i 1 jävla timme, ååh fyyfan vad jag var slut efter det!'
Sen när jag väl kommit hem, inte nog med att jag försov mig imorse, jag glömde såklart nycklarna hemma!:)
Åh då var jag dyngsur, hade tagit dom trasiga skorna för ja hade så bråttom imorse så dom var dyngsura å fyfan va less jag vart, meen med lite tur kom Emil och hämta upp mig så vi for runt och gled och snacka skit ett tag, sen släppte han av mig så ja fick sitta skitkall och blöt i trapphuset och vänta på att morsan skulle komma.
När jag väl kommit in och satt mig vid datorn upptäckte jag att jag råkat radera min ljudenhet, och för att återställa allt så jag kan se film och lyssna på musik så måste jag ha skivan till högtalarna, ofc så har mamma packat ner den nånjävlastans och ännu mer ofc orkar hon inte tänka vars eller leta.
Så då var jag ruggit jävla pissigt less, och inte nog med att alla andra familjemedlemmar ska gnälla å inte göra som planerat. Meen då kommer vi till det absolut bästa att  ALLTID är ALLT mitt fel. Kan inte komma ihåg sist jag var så här jävla förbannad!
Helt jävla frusrerad fick jag vara, och gnällandet fortsatte och fortsatte så tillsist nu just innan jag sprängdes så kom gulleCarro och Martin hit så jag fick nån att prata med! Fan vad kul det var! Tack ska ni ha :)
Ursäkta hatinlägget, jag hatar alla deprimerande bloggar så jävla mycket meen idag var jag tvungen att få det ur mig bara!
Det blir ett glatt nästa ;) haha.
Nämen iaf, dagens ros till Caroline som gjorde världens sämsta dag till en kväll i skratt! puss!
Nu ska jag gå och se film så jag kan somna och bli sjutton nångång. haej.

Ryds


Åh vad skönt att bara somna till nån som sjunger och spelar gitarr.
Och få ut ilskan och typ chilla? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0