rubriklös

ååhåå vad jag känner mig nöjd över en grej, kan tyvärr inte säga varför för personer som inte skulle uppskatta varför bör inte läsa det :) är i skolan och har hål, börjar dock om typ fem min så har väl inte så mycket tid på mig så jag lär fortsätta på detta ikväll ;). Men iaf, NK:n med Marianne går faktiskt förvånadsvärt jävligt bra :o
Har inte blivit less en enda gång och det är framgång, men vi har ju inte direkt haft många lektioner!
Aja, nu ska jag fortsätta med det så jävla ROLIGA (..:s) häftet. Hörs seen pöss.

Jo, hemma. Tänkte på en sak på vägen, är det bara jag eller har bilarna kring skolan/storgatan börjat köra mer försiktigt efter påkörningen som hände igår morse? Det är nog bara jag. haha.
Jag tror jag ska koka lite kaffe och se vänner och invänta ett samtal från filippo! Adjöö.


Foto: Erica Ejnestrand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0