Well we all just wanna be big rockstars.

Helgen var låååång, tycker jag!
Tjejkväll hos johanna i fredags, mys med asgo mat och vin på det! Riktigt trevligt, massa skitsnack, sånt som bara tjejer kan you vet.  Och ja vi måste göra det oftare!:), En myskväll med Amanda, Carro, Johanna och Sara blev det iaf, tack för det mina hjärtan.
Lördag morgon - stiga upp 9 och snabbpacka och dra ut till tobbe i mjöfjärn för att sen fara till Linafallet med Anders, Tobbe och Sara =). Vi skulle åka typ 9 från Luleå meen kring 12 var vi alla inträngda i bilen och jag lovar att dom som såg oss trodde att vi var en svenssonfamilj som skulle på semester för vi hade så grymt mycket packning och det värsta var att vi bara skulle stanna en natt:o men vi kom fram till Linafallet kring 2-3 iaf, jag och Sara roade oss med att fota lite (eller jag fota och sara var med som socialtbihang när jag gjorde det) under tiden Anders och Tobbe ställde upp tälten och det.
Sen fiska vi ett tag, gjorde mat och spela vomit m.m, orkar inte berätta kvällen mer utan ni får den i bilder senare!:).
Söndag så kom jag hem, helt färdig och vila nån timme sen bestämde jag och syrran oss för att fara på bio och se Patrik 1,5, helt klart värd film :D! hhaa
Iaf, så ska jag sitta vidare vid datorn och vänta på att alla slutar matten och gå och keeka! adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0