It's like a story of love

25 grader på balkongen och nästan vindstilla, shit vad man kunde tro att det var sommar! Har suttit i nästan två timmar, skönt som fasen och varmt som jag vet inte vad!




Jag har såndär tur att bli brun så fort jag visar mig i solen,
trots att jag är blond och blåögd, syrran hade inte den turen, hehe.
Hon blir en räka medans jag ser ut som en turk om sommarn är lovande!

..Vi pratade en gång om hur det skulle vara om jag mamma och Emma skulle fara utomlands, när vi skulle komma hem skulle alla säga till mamma och Emma " Jasså, ni adopterade när ni var där borta?"

Kommentarer
Postat av: systern

de svider i min näsa, jag har huvudverk och min hals är ajaj. fan håller nog på bli sjuk jag med. men du, hallå! jag skulle vilja ses nån dag, hemma imorgon? kanske kommer och är sjuk med dig och solar på ballen om vädret tillåter ;)

puss

2009-04-26 @ 19:27:30
URL: http://ellenbetrix.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0