Kom hem nu

Hejfriends. tack för definieringen på Skitsamma, det var ganska enkelt, att ja inte tänkte på det haha.

Ohja, det blev en lång natt! Vid halv 11 kom vi till Anders och drog i oss nåra bärs under öl-spelet Vomit, det är ett rekomenderat skrattspel! Sjukt roligt men lite farligt ändå. Vid 1 nångång började jag och Ante traska från skurholmen mot stan, eftersom han bor i stan så mötte jag Marcus och vi gick den långa vandringen hem, det tog mig två timmar och 30 min att komma hem, delvis för att det blev stop på max i typ en 45 min och sen på shell i en timma typ, haha! men trevligt vare och det kändes inte så långt, hemma var jag kring halv 4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0