Sa du till Brolle Jr att du var lebb igår?

Nu ska ni få höra. Vad hände igår? Jag skulle vara nykter. Okej. Vi tar det från början.

Vi satt ett gäng hos Jacke och tog nån öl, skulle sen till hägglund. Påvägen dit bestämde vi oss för att dra på Allstar istället, hälsade snabbt på häggan och sen drog jag och Sara till Allstar. Okej. Väl där så delar vi på en öl, sen helt plötsligt har Jacke och Johan mfl kommit och där sitter jag med en vodka redbull i handen. Det är här allting börjar spåra tror jag. Sen kommer mina babes Ante och Chrille, ante ger mig hans kort och säger " Lollo köp nått åt dig och mig i baren!" sååå. Jag går till baren, beställer det starkaste, godaste och dyraste till Ante. Tror inte han blir glad när han ser det på saldot.

Senare kommer Brolle JR till Allstar. Och så kom bigbrother Micke, för er som vet vem han är. Han jobbade iaf som DJ och annorlunda som jag är så gick jag fram till han och frågade rakt ut "HEJ. Är det inte jobbigt att ha stämpeln "big brother micke" :)??" Han var faktiskt riktigt trevlig och vi stod och pratade ett tag. Om jag ändå kunde komma ihåg den konversationen.

Sen kring halv 3 så stod jag och S i baren, så kom brolle och skulle köpa nått I guess. så jag gick fram till han och sa rakt ut " Hej. får jag en kram?" det fick jag. Sen när han började prata med mig så kom lilla sara och sa "Vad gör du med min flickvän?" HAHA. Sen sa vi "vadå har du nått emot att vi är tsm?" han ba "neej absolut inte, jaaag tycker sånt där är jätte bra" HAHA. Jag sa alltså till BROLLE JUNIOR att jag var lebb igår! MINSANN. Sen har jag en känsla av att jag pratade lite för mycket med vakterna. Ha överseende vakter, jag var lite full.  Nä nu ska jag byta kanal på TV:n och inte resa mig på hela dagen. Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0