Småbarn har bästa skvallret

Sitter hos far min och kollar runt på internet och min lillasyster på snart 5 år sitter bredvid och säger:

"Louise, stäng av datorn nu ..Annars kommer pappa kolla runt på vad du har kollat på. Fast det får han inte för mamma för hon gillar inte det. Pappa brukar skratta åt det mamma kollar på ibland, han tycker det är roligt och då  blir mamma sur. Men säg inte till pappa att jag sa nått för då kanske han blir sur" - Hahahahaha, småungar alltså!!


Igår när vi var ute och fotade så skulle jag ta en bild. Precis samtidigt så kommer Marcus i örat på mig och säger " aaatjo" med världens äckligaste röst, så den bilden vart ju lite mindre bra ^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0