vad är det för fel på modebloggare?

Dom måste dissa och hata och dissa igen för att få sina läsare. T.o.m 30 åriga katrin zytomierska dissar unga bloggare på 15-18år. Shit. Hon är dessutom svartsjuk på en av dom. Kissie nämnligen, okej jag hatar också den platinablonda tjejen men hallå. Bara för att hon provocerar så får hon inte bära Bingo's klädkollektion utan att Katrin ska typ säga upp kontakten med Bingo. HAHA! Åh, 30 år och avis på en blond 18åring.

Nä, om jag kanske skulle börja dissa och smutskasta Sara så jag får mer läsare? Okej.
"asså hon tar efter mig så jävla mycket, svart hår liksom..det är bara såååååååååå Lollo!!! Och så snusar hon som jag. Det var LIKSOM jag som kom på att man kan göra det..Amen vad ska man säga..Everybody loves Louise" ..Nä, inse verkligheten. Sluta hata alla era jävla nollor! NI KOMMER INGENSTANS PÅ DET! Tack och adjö :)


Hjärta nyfärgat hår! ..Ps. Jag skulle vilja ha en sån där tröja med trycket "Det finns en speciell plats i helvetet för modebloggare"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0