Let's make a list

Nämn något som gjorde dig glad igår: Jag blev klar med allt skolarbete, sen finns det väl annat också, mihih.

Vad gjorde du kl 08 imorse: Stängde av väckarklockan.


Vad gjorde du för 15 min sedan: Drack sangria och åt en macka, mmhm.

Det sista du sa högt: men vad gööör du?! När mor stängde av min Tv för att jag sov.


Det senaste någon sa till dig: Men du har så högt, hörs ända in till mig.


Vad har du druckit idag: Kaffe, Kaffe, Cola Zero, Vatten, Mjölk och Sangria


Vad var det senaste du åt: En liten macke


Vad var det senaste du köpte: En korv, haha.


Tror du på kärlek vid första ögonkastet: "Nae, gå förbi igen" HA-Ha.

 

Drömmer du mardrömmar: Ehm jo. Typ varje natt


Trivs du med ditt jobb: Joo, älskar dom jag jobbar med!


Favoritklädsel: Jeans med nått svart till typ.


Favoritlåt just nu: Alla AvA låtar.


Vad ser du om du tittar till höger: Min fotovägg yao


Vad gör dig glad just nu: MUSIK! Och mycket annat, let's not make a list about that.

 

Vad ska du göra härnäst: Gå till Shell med Nicklas


Höger eller vänsterhänt: Right baby!


Humör just nu: Förvirrad, känns som att jag har nått kvar innan jag har jullov!


Favoritgodis: Choklad som fan.


Kläder just nu: Röda julshorts och en Green Day tisha


Sommarplaner: Studenten, jobba, NOOOOOOOOOOOORGE!


Hur många kuddar sover du med: Fyra, två som egentligen är prydnad


Spelar du något instrument: Jo, är kung på munspel ..Eller?


Morgon eller nattmänniska: Natt! Allt bra händer efter 0200

Vad är viktigast för dig: Mina underbara frändz!


Är du kittlig: Heh. Jo.


Snarkar du: Nä men Amanda gör!


Stjärntecken: Jungfru, wtf..


Längtar du mest efter just nu: Öhm, flytta här ifrån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0