Dålig musik och bitterhet

När man sitter och lyssnar på grymt skönt, halvlugn söndags musik och njuter så kommer helt plötsligt Sonic Syndicate upp och skriker i mina högtalare, jag blir fan galen! Det borde vara förbjudet att göra så sjukt dålig musik att det inte ens får kallas musik, ja så dåligt är de! Bara en jävla massa skrik.

En annan sak jag är jävligt less på, det är att alla tjatar om att jag borde börja ta körkortet, hur fan ska jag kunna när jag inte har några pengar till det och min mamma har ingen bil, och pappa har två småbarn som han måste ta hand om? Jag blir så less less less. Så ni nu som läser detta, fråga fan aldrig igen om jag ska börja köra snart, tack på förhand!

Kommentarer
Postat av: Johanna

2009-02-15 @ 20:09:33
URL: http://www.orkesterolga.blogg.see
Postat av: Johanna

När du är världskänd fotograf kommer du ju ändå åka taxi överallt, så vad ska du med körtkort till? ;)

2009-02-15 @ 20:10:14
URL: http://orkesterolga.blogg.se/
Postat av: CE

Nej, Johanna du har fel. Hon kommer inte åka taxi hon kommer åka limousine. ;P

2009-02-16 @ 00:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0