Åkerströms

Som ni kanske har förstått nu så är min pappa inte som andra, idag i bilen:
Pappa: Hur gick det på jobbet då?
Jag: Jo bra..lite trött, orkade inte gå
Pappa: Nehe du åkte rullstol?
..Paus för skratt..
Pappa: Det är väl lite jobbigt att plocka bord med rullstol?
..Paus för skratt..
Pappa: Eller kör du kanske en sån där elstol?
..Paus för skratt..
Pappa: Sen om någon har spillt lite fil på golvet så kan du sladda? iiiiee (gör ett sladdljud)
Jag och A-K skrattar så vi gråter ! Haha.

..Senare i bilen:
Pappa: A-K åkte i isbanan igår, hehe, inte jag för man slår ju sönder ryggen och rumpan! Som A-K.
Jag: Jahaaaa! det är därför det är en rullstol där bak?
Alla: Hahahahaha.


Emil ett år läser Emil!

Kommentarer
Postat av: emma

HAHAHAHAHAHAHA AAAAAAAHAHAHAHAHHA AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA JA DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!! AHAHAHAHHA!!!!!!!



igår när vi skulle lämna av jimmi från ikeatrippen så började pappa sladda med bilen för han tyckte att man förtjänade lite kul körning efter så lång sträcka

alla asgarvade

sen va alla typ trötta

å så skulle Ak hjälpa mig upp me alla saker i lägenheten

så börja hon säga att hon hade ont i fötterna, att man skulle ha tagit på sig jympadojjor

ja bah "ja, fan springskorna on!! Man skulle fan tagit hela joggingdressen!"

så börja vi asgarva i trapphuset så de ekade..så skulle annakarin försöka säga mjukisbyxor men de gick inte för hon var dubbelvikt av skratt o jag med.. sen sa jag "JAPP o som pricken över i:t.. EN HÄSTSVANS I HÅRET" hahaha asså vi skratta så de va helt sjukt å precis när vi kommi in i läggan ringer pappa "MEN VARS ÄR NI?" å hade vari borta typ en minut.. aah kan inte förklara men de va sjukt kul :P

2009-01-26 @ 00:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0