Echoes knocking on locked doors

Jag gick ut i 20 minus kyla för att fara till fotolektionen, jag visste att den skulle bli meningslös eftersom att jag ska fota på lördag eller söndag. Men att jag skulle få dra hem efter 40 min igen? Det kändes förjävligt.
Gå ut i kylan igen och bussen går inte förens på 50 min kanske. Så jag gick till Kungs och käkade lunch med en vrålhungrig Amanda.

Nu när jag väl kommit hem ska jag ut snart igen..Om jag orkar dvs. Syster ska på stan och jag skulle också behöva sätta sprätt på lite pengar, men idag är inte en dag jag orkar leta jeans (vilket är det jag måste köpa) så får se om jag stannar hemma i värmen under täcket och ser på vänner tills jag ska ut mot stan igen och fika med Amanda och Johanna!

..Det blev inget foto för min del, hittills, eftersom att köldgränsen på kameran är -20 och det är mer än så idag och jag har verkligen inte lust att förstöra den, skulle bli en grym sorg och deprition då, det vill vi ju inte vara med om.
Nu ska jag koka lite kaffe, ovanligt. Och se på vänner tills sis ringer . Cya.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kaffebönornas kung!

2009-01-15 @ 12:31:17
Postat av: emma.

Sweetie! De har rea på cm jeans på http://caliroots.com/system/search/search.asp?manuid=88

Klicka runt där :) kostar bara 200 kr styck. Fanns kanske inte din färg, mörkblåa. Men massa andra fina :)

2009-01-16 @ 09:12:40
URL: http://ellenbetrix.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0