Högstadiet

Promenaden var riktigt skön, och vi gick förbi sporthallen och våran gamla skola, hittade även lite grejer som vi gjort under högstadiet som fortfarande finns kvar i Gstad, vad ska jag inte berätta.
Vi kom på allt vi gjort, hur jävla galna vi var och hur knäppa vi var.
I sexan så gick jag och Johanna in i ett hus och ropa HALLÅ och sen sprang vi, vilken normal människa gör det?
Och alla fester och sånt vi hade, I SJUAN??..Stackars våra föräldrar.
Riktigt roligt var det! Sen när vi kom till Carro satt vi i princip bara å skrattade för vi var så trötta, Carro sa något och ingen skrattade så sa jag samma sak 5 min senare och då skratta alla! ..Det är nått lurt med mig.
Vi kunde seriöst inte sluta skratta, det är så jävla kul när vi alla tre är på sådant humör! ni förstår nog inte men det är det!







Carro gjorde världens äckligaste smoothie, som Mona sen förstörde med Juice, som vi själva sen förstörde med Vaniljsocker, och säkert 30% av kvällens skämt kretsade kring smoothien eller småttin som vi kallar det!
Puss på er underbara vänner!

Kommentarer
Postat av: johanna

Våran humor är BÄST! Till skillnad från Carros småttie. Hihi pyss!

2009-01-20 @ 22:59:19
URL: http://orkesterolga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0