Howdy

Är hos syster nu, hon har flyttat som sagt. Fyfan vad fin lägenhet, trodde inte den skulle vara såhär stor för att vara en etta.. Jävligt nice, hade lätt bott här!. . Iaf så hände nått tragiskt. När jag skulle ta på mig skorna så ila det till sådär i ryggen igen som det gjorde i somras hos Fredde när jag åkte wakeboard så nu kan jag inte röra på mig. Lyckats sätta mig i en fåtölj och lär inte kunna resa mig på hela kvällen! Fyfan vad ont det gör, ajajajaj..

Annars blir det nog en trevlig kväll, fåtöljbunden å allt.

Kommentarer
Postat av: johanna

DU SKA TILL EN SJUKGYMNAST! Seriöst, det där kan du få leva med om du inte gör något åt det! Ta tag det här nu och ring en sjukgymnast, då kan du ju träna upp andra kroppsdelar du har problem med samtidigt. Blir ju orolig ju! Puss <3

2009-01-10 @ 06:48:15
URL: http://orkesterolga.blogg.se/
Postat av: Malin

Usch låter jobbigt. Hoppas det blir bättre med ryggen! :)

2009-01-11 @ 11:02:50
URL: http://passiontofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0