It's enough to drive you crazy if you let it

Seriöst. Roasters renoverar om jag förstått det rätt, i samma veva som kitchen har stängt och på fredag stänger det sista cafét i smedjan. Vilken CRAP! Vars ska vi nu hänga om kvällarna på vardagarna? Take Away som stänger tidigt?..
Dom kan ju inte ha stängt pga konkurs eftersom att iaf Roasters borde gå runt på bara mig och mina vänner som är där jämt och ständigt! Sen är det dessutom långt till TA, eller..Längre än till Rollan iaf.

..Anyway, NK OMprovet var svårare än det första och det blir nog prövning för min del tills jag tar studenten, yey. Aja, nu kan jag inte tänka klart för Jacke spelar gitarr eller liknande samtidigt som jag lyssnar på musik. För mycket ljud! Tack


Kommentarer
Postat av: e.

haha hemsk bild :)

2009-01-14 @ 21:33:51
URL: http://e4a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0