I wear a halo

Jag misstänker att syrran har min Björn G film, var grymt sugen på att se den och när jag kollar i fodralet så är den borta, väck, gone, försvunnen! Tror att syrran glömt att ta ut den när hon såg den och nu har hon flyttat. vojvoj.

..Omprov i NK på onsdag, jag kan lika lite som förra gången, så ska väl plugga dom två kommande dagarna, trots att jag inte vill så måste jag. Men om jag klarar detta prov så är jag fri från Natur Kunskapen för evigt, så bra det känns att kunna säga det, tro mig.. Är väldigt sugen på att börja fota min uppgift nu, måste dock lämna in idén till Hans först.
Aja, nu ska jag se tv och sova! godnatt.


Kommentarer
Postat av: emma.

hihi jag har lill tv'n från pappi. me like!

2009-01-12 @ 00:51:11
URL: http://e4a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0