Meet the fockers

Idag steg jag upp kvart i 10 och for iväg med la familia @ pappas sida. Vi for till Elgiganten först för A-K skulle ha en ny mobil eftersom att hon hade skjutlucka på den andra och när hon skulle öppna den så skjöt hon ut hela telefonen från handen! Så den är paj och ingen försäkring. 
..Jag har alltså med mig kameran och 55-250:n och så lämnar jag det i bilen och vi går in, kollar runt och när vi kommer ut så börjar dom roliga konversationerna:
Pappa: Louise, du ska inte lämna kameran och objektiven sådär! Nån kan se och göra inbrott!!
Jag: Men herreguud..Klockan är 10.23, det är lördagmorgon, vi är utanför elgiganten, VEM FAN ÄR VAKEN NU?

..Jag kollar runt lite och säger " Nej, inte en kotte vaken..Endast, ENDAST vi pappa!"
A-K och jag skrattar ikapp.

Sen far vi ut till storheden och kollar runt, köper en mobil åt A-K
Inne på expert blir jag och lillsyster lite uttråkade eftersom att det tog en jävlarns tid innan vi fick nån hjälp..
Så jag går och kollar på tangentbord och möss, ..Sara följer ofc efter mig och när hon säger nånting orkar jag inte svara henne så jag drar ner mössan på henne och hon ser inget och ramlar och välter ut ALLA tangenbord som stod fint uppradade och tappar samtidigt balansen och ramlar och då råkar jag trampa henne på handen! HAHAHAHHA.

Sen går jag och Sara vidare till alla tv-apparater som är på rea och så kommer pappa efter oss då för att kolla vad vi gör och sånt. Så börjar Sara pilla på en karton med en 42" i, så säger jag åt henne:
Hurru sara sluta med det där, för det slutar olyckligt om du välter den! Emil får den på sig och du får betala jävligt mycket
..Och pappa tillägger:
JAA!! HELA LIVET SARA!
Jag: HAHAHHAHAHAHAHHA

vi hälsade på syrran på max och käka en sån där burgare för 15 kr, eller jag fick en barnbox !..
Sen skulle pappa gå till systemet så jag Sara och A-K tar bilen, och så säger Sara:
Pappa skulle gå på en liten promenad.. ( Hon menar att han ska på bolaget)
Sen i väntan på pappa så sitter vi kvar i bilen och Sara frågar A-K (hennes mamma)
Sara: Mamma, vad gör pappa där inne?
A-K: Jaa han köper väl vin..
Sara (bestämt) : Ja det gör man faktiskt på lördagar!
Sara kollar in på bolaget och säger:
Hm! dom har gjort om där inne på Öl-laget!
Jag: ÖL LAGET? HAHHAHAAH.

Sen kommer pappa in i bilen och ska sätta sig bak ( han brukar alltid annars köra ) och A-K börjar köra innan han har spänt fast sig så hojtar pappa till:
MEN kan jag få spänna fast mig innan vi rullar kanske?!?!
Jag och A-K i kör:
men vi får ALLTID spänna fast oss i farten!!!


papi och sara. (observera att dom går exakt likadant.)

Kommentarer
Postat av: SB

Hahah vilken härlig början på dagen ;D

2009-01-17 @ 16:06:39
URL: http://fruktbajs.blogg.se/
Postat av: johanna

HAHAHAHAHAHAHA fyfan

2009-01-17 @ 23:44:34
URL: http://orkesterolga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0