Och så slog det om till 2009 ..eller?

Nyårsafton..Var trevlig som fan om jag kommer ihåg rätt, dock frammåt tolv slaget så spårade det för mig och jag däcka 23.45! Ha-Ha. Jag missade alltså tolv slaget, så grymt misslyckat.
Pasi och Roger väckte mig typ kring 04.10, och frågade " Lollo, vill du sova eller se en film med oss?"
Jag fattade noll utav vad dom prata om så kollade jag på klockan och insåg att jag hade missat tolv slaget, alla hade farit hem eller till Nyberg.. ?
Ja det var en hell of a nyårsafton, nu är det tydligen 2009..Jag har bara missat starten!

Bilder kommer lite senare idag när jag pallrar mig till Sara och hämtar kameran..

  
Fanns dock några få mobilbilder.


Johanna, Jacke, Jag, Pasi

Kommentarer
Postat av: rebeccao

haha det är väl johannes på den där lilla bilden?:D

2009-01-01 @ 16:25:12
URL: http://destination.blogg.se/
Postat av: Alina

Hoppas du får ett bra år 2009! :)

2009-01-01 @ 16:33:03
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0