Pour myself a cup of ambition

Skola 8.15-17.00.  Vakna jag upp med en väldigt fin person bredvid mig och då vart jag glad. Sen efter en bra morgon hemma vart det MDK, vi hade lite roliga konversationer men det är alltid jobbigt med 2h av Jan-Ivars prat, sen hade vi MUM, har inte vart på dom lektionerna på flera veckor typ, eller ja inte överdriva men. Men jag klarade den galant eftersom att jag fick göra en header till min hemsida och jag tycker det är grymt kul, kanske därför jag stått ut med att göra 30 olika till F som idag skulle ha ännu en ny, men kolla in den! Den vart fan snygg <. 

..Nu kring halv sju hade jag äntligen bestämt mig att köpa en kompaktkamera, så jag gick till elgiganten men se på fan! Den var slut..Men imorgon ska jag till storheden och köpa den! Vad det blir får ni se imorgon (förhoppningsvis!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0