Red balloons

Helt allvarligt, varför sitter jag fortfarande uppe?
Fastnat som vanligt för alla bloggar och det tragiska msn.
Är lite halvless på Blondinbella som tror att hon vart i Norrland när hon vart i övik. Yeah. Kom hit så ska du få smaka på kyla minsann!
Men innan jag kryper ner för natten ska jag bjuda på några riktiga goinar:

Angels And Airwaves - A little's enough
Lars Winnerbäck - Min helande tröst
Kate Voegele - I won't disagree
Jose Gonzalez - Heartbeats
Ben Lee - Ripe
Jacks Mannequin - The mixed tape



Ps. Jakob är en förlorare! puss på dig!

Kommentarer
Postat av: johanna

Jag har blitt rätt duktid påre nu ändå! ;) Du kan va väst!

2009-01-15 @ 11:26:28
URL: http://orkesterolga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0