Som att försöka dansa med en myndighet

Från och med idag(!) ska jag börja träna upp ryggen igen, är grymt less på att ha ont i den. och som Johanna brukar säga: APPLÅDER!. Om en dryga timme så ska jag iväg till Gstad och gå på långprommis med Carro och Johanna, skönt men får se om ryggen bär eller brister.
..Trots att jag inte vart i skolan har jag vart duktig idag, har vart till storheden och köpt en kamera, har lagat mat åt mig mamma och Kjell och snart ska jag ut och gå! Tänka sig. Ändringar i livet här! I och med att jag köpt en kamera så kan jag hålla mitt ända nyårslöfte : ha med sig kameran oftare! så nu kommer det bli grymt med bilder på hur mina dagar ser ut, inte bara text!



Middag för tre.

Kommentarer
Postat av: Linsan

Jag vet hur det är med att träna upp kroppsdelar man har ont i. Inte lätt. Jag har själv aldrig idats med nån rehabilitering för min fot och det har jag väl fått ångra. Kämpa på:-)

2009-01-21 @ 14:53:18
URL: http://forawhile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0