These people aren't your friends, they're paid to kiss your feet!

Andra dagen denna vecka som jag vaknar upp halv 12, har missat halva skoldagen och bryr mig inte ens. Jag måste ta tag i mig själv, kan inte missa såhär mycket skola, det är fan skandal.
Men vad gör man? Jag stänger av väckarklockan i sömnen, vaknar inte av att mamma väcker mig? ..Jag skulle få en väckarklocka av Ante iaf! Så jag kan ställa långt från sängen och ta mig upp på morgonen. Åh. Nu måste jag iväg till skolan och ARL:n.

Kommentarer
Postat av: ugglan

ja kan fixa en väckarkloccka som du garanterar vaknar av.

2009-01-28 @ 14:40:22
Postat av: Anonym

Sugen på ny bloggdesign? :) kolla in här: http://memie.blogg.se/2009/january/budgivning-lila-design-1.html

2009-01-28 @ 15:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0