Vi har solen i ögonen

Jag kollade ut från mitt fönster, men ack! Det är fortfarande vinter, trots att sommarkänslan kom tillbaka i samma sekund som jag slog på Lars Winnerbäck på 1an. Lämnade TV:n efter dom visat från STOCKHOLM.
Lars Winnerbäck är och kommer alltid att vara Sveriges bästa musiker! Säg vad ni vill men ni vet att jag har rätt, finns ingen så ball som han! Och som dessutom har kommit så långt som han utan medias hjälp! Så grymt det är att se hur många som egentligen var där samtidigt som jag, i Stockholm, på Zinkensdamm 2008.



Jag släpper din hand för ett helt vanligt återfall
för att få nåt förstört det var fel som jag sa, det är sant det du hört
Kära vänner i ljus och i mörker, i växlande väster och öst
är ni alltid mitt hopp och min helande tröst
min helande tröst.

Kommentarer
Postat av: linn

genialisk <3

2009-01-15 @ 12:52:35
URL: http://linnstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0