Jag heter Nils-Henrik och jag gillar svenska tjejer!

Nu ska jag berätta om den förmodligen roligaste helgen jag haft under hela sommarn.
Vi hann knappt landa på festivalcampingen så kom Nilla och presenterade sig själv och sina norska vänner, bjöd in oss på fest i deras tält så vi skynda upp med vårat tält ..Fast så långt hann vi inte innan Kennet och nån annan snubbe kom och bjöd in oss på fest i deras tält, men vi valde såklart norrmännen!


Gino och Nilla


John Mikael




Gino kom på ett ölspel, som fan var ett bra ett! Man får inte säga Ja eller Nej,
såklart så kom det ju frågor om allt så vi svenskar (Jag emma amanda) fick dricka rejält!


Träffade några svenska killar också! Heehee.


Jag och marcus drog och såg Dead By April! AWESOME!!



Bakislördag! "Marcus jag fick som lust att klättra på dig"







Gino Nilla och Odd!


HAHAHAHA!!! När vi kom från området så sov denna gubbe i vårat tält!
Amanda drog ut han med fötterna först! HAHA:D


Dj sjunger "Leaving on a jet plane" riktigt duktig faktiskt!



Lite DBA musik.


Det var nästan lite sorgligt att åka hem och lämna norrmännen som var så sjukt trevliga och roliga,  sen kommer dom ju tillbaka till LK! Men sen läre ju dröja innan man träffas igen. När vi for från campingen spelades en sorglig låt på lugna favoriter, haha det var typ tragiskt!
Aja, sjukt rolig helg med desse människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0