Abba fo sho

Min käraste Caroline åker till Norge imorgonbitti (GRINA,SAKNA) så vi hade ett tårfylld farväl idag, okej inga tårar men de kanske kommer om en vecka eller två. Insåg också ikväll hur jävla tråkigt de kommer bli just denna sommar utan C. Jag överlever. kanske.
Sista bussen från Gstad går tydligen 21.19 på sommarn och jag ville inte hem så drog vidare till Agge och hängde, sen for jag och Marcus och bytte bil på f21. En väldigt rolig men pinsam grej hände i bilen:

Vi satt och lyssnade på Lifehouse - Storm (musik från min mobil kopplad till högtalarna) och pratade, så märkte inte att låten tog slut och ut ur högtalarna skrålade inget mindre än...: Abba - Super trouper. Eh ja. HAHA!! Fast det vart ändå rätt roligt istället, vi sjöng med och skratta genom låten och dansa i bilen så! Haha, men så pinsamt.



Kommentarer
Postat av: Caroline

HAHAHAHHA vilken bild :D:D fan vad sweet

2009-06-18 @ 02:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0