Drink up me hearties, yo-ho.

Igår innan jag lämnade Carro så fick jag en bomullstops av henne med hennes saliv på, så jag kunde använda det som DNA ifall jag ville.. Eller nä, det var kanske Phoebe som gav de till Rachel i vänner.
av Carro fick jag en t-shirt och hon sa:
"Här, den luktar mig så nu kommer du inte sakna mig lika mycket"
Nä de sa hon inte heller ..Men jag fick en T-shirt eftersom hon har för stora pattar för den! Den var grå med en döskalle på. Den glittra lite i solen och var fin.

Nu sitter Carro på flygplatsen i Oslo och skrattar åt mig..

Vad är det för skillnad mellan HIV och män?
- HIV utvecklas.

Kommentarer
Postat av: Caroline

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH :D:D:D

2009-07-17 @ 00:47:44
URL: http://Carolinececilia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0