Believe

Jag stod och packade kläder, slängde det som var fult  och så vidare, så kommer Will och Carlton in i rummet och börjar halvbråka lite smått, Carlton säger något i stil med:
I can't take all the stuff from mom and dad's house with me, can I leave it at your apartment?
Will: Noo!
..Jag tjuvlyssnar inte så noga men efter ett tag hör jag hur Will utbrister " THERE IS NO APARTMENT" och sen hittar jag en tröja som jag tycker skulle passa Carlton, så jag ger den till han och han prövar den men då börjar Will reta han för att han tror att det är en tjej tröja, men jag säger snabbt att det är en killtröja, så han tar den! Nästa sekund ringer min telefon.

Kommentarer
Postat av: Emma

haha, en dröm eller vad? SKUMT ;P

2009-03-20 @ 11:04:26
URL: http://ellenbetrix.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0