once again

Lina ringde tidigare, så nu ska jag jobba hela helgen, blir alltså tidiga fester för mig denna helg! Fast jag fick ju trots allt sovmorgon till 9 på söndag. På lördag börjar jag 07.00 och ska dessutom vara ensam i restaurangen i 1 timme! Har aldrig jobbat själv och nu när det är på Quality är det väl lite nervigt eftersom att det kommer vara väldigt med gäster, fast kul ändå å prova på det! Ska inte klaga, lönen blir fet nästa månad. Hehe.

Sen så kommer alla artister som ska uppträda på Minus 30 på lördag vara där och käka lunch, inte heelt fel att kolla på kändisar på jobbet, hahaha. Sen är dom säkert på söndagen också, nice nice.
Nä, ska dra mig för om en timme ska jag till gamla goda Gstad och se hockeyn.. Vad tror ni, blir denna den sista?

Kommentarer
Postat av: Emma.

Jag hoppas lule åker ut nu!!!!! totalvägrade att hänga med till stuk ikväll för att se på hockey. höll på somna igår trots att alla skrek o levde om. så jag ligger i sängen och degar istället, hos jimmi. gäääsp.. man blir mätt av choklad. nej, trött menade jag. fast mätt också!



ehheh, oj. kom på att mina kommentarer blir som små miniblogg inlägg. sorri.

2009-03-12 @ 21:01:24
URL: http://ellenbetrix.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0