Something's new

Johanna har gjort en stor förändring i sitt liv!
Idag köpte hon hårfärg, och istället för att köpa den gamla vanliga (hör och häpna) så tog hon en annan! Hahaha.

Från en sak till en annan. Dom som nu arbetar på Roasters är bara otrevliga och för gamla, vi vill ha det gamla crewet tillbaka, det går inte men ändå. Tror dom är otrevliga för att dom inte vill ha våran åldersgrupp där kanske, mycket möjligt. Men sätt då en skyltjävel utanför " Endast 35+ får vara här, och om du ska hit måste du ha minst 1000 kr med dig så du kan köpa våran champagne för 660:- tack på förhand, mvh personalen som är otrevlig"


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Louise! Jag börjar med om att be om ursäkt för att du uppfattat oss som personal som otrevliga när du varit och fikat. Jag vet inte hur det varit förr men har hört från flera av mina bekanta att det blivit mycket MYCKET snobbigare nu än vad det var tidigare. Jag försöker mitt bästa för att vara tillmötesgående till alla gäster men våran chef har satt upp en hel del regler för oss att följa (många som jag personligen inte samtycker med) men för att få fortsätta jobba så måste man snällt lyda även fast det tar emot inombords.



Sprid detta knep vidare till alla dina vänner:

Köp en kaka för 5kr och sitt sedan med kakan framför dig för då "fikar" du ju, eller hur? ;)



Jag föredrar vanliga människor där, mycket hellre än slipsnissarna och bratsen :D



En kompis länkade den här bloggen till mig för hon tyckte det var kul att jag har blivit hatad bara för att jag sköter mitt jobb, hoppas du inte är arg på mig :)



Adam

2009-03-26 @ 21:52:38
Postat av: Anonym

Oj, jag är förvirrad var det Lousie eller Johanna? Lång dag, trött i benen och skallen -_-

2009-03-26 @ 21:54:19
Postat av: Anonym

Jag antar att jag drog alla över en kant där, jag har då inte uppfattat dig som otrevlig och menade inte just dig där, ursäkta mig för det, du är inte hatad! haha. Visst är det förståeligt att man måste fika om man nu ska sitta. Men igår kände vi att personalen (som jobbade då) var otrevlig, när vi precis fått en skön plats att sitta på var vi tvugna att flytta på oss för att några andra skulle få plats (då det fanns plats vid den där bardisken men det dög tydligen inte).. Vi fick då sitta jävulskt trångt och det gjorde oss hyfsat upprörda. Har även hört om några som inte fick sitta kvar efter dom druckit upp sitt kaffe..Lite tråkigt är det eftersom att Roasters alltid har varit mitt och mina vänners favorit fik! / Louise

2009-03-26 @ 23:31:20
Postat av: Anonym

Haha då jobbade inte jag så där klarade jag mig :)



Jofan jag hörde att det var fullsmockat och så, tycker själv att man ska få sitta och slappa när man fikat och det tar emot att vara tvungen att säga åt folk att dra men vill jag ha kvar jobbet så måstejag spela efter chefens regler :(



Förresten så älskar jag green day jag kommer nog aldrig lessna på basket case och when i come around :)



2009-03-27 @ 08:14:37
Postat av: Anonym

Det gjorde du ja!;D



Ja det förståss, klart man måste om chefen säger det så!:P Inte mycket du kan göra åt det så.



Haha ojojoj, samma här!:D Kul att höra att någon gillar dom lika mycket som jag ^^,

2009-03-27 @ 15:33:08
Postat av: Anonym

Världen är liten förresten, gick i samma klass som din storasyster (y)



Yäääh älskar sångaren och älskar att lira covers på deras låtar, skämde ut mig lite till boulevard of broken dreams på karaoken inne på cleo förra helgen hhehehehehehehehehehehe

2009-03-28 @ 21:54:19
Postat av: Anonym

haha nice!:) ..



Hahahaha, så dåligt kan det väl inte ha varit?;D haha. Sjunga Green Day på fyllan är ju nästan självklart!=D

2009-03-29 @ 16:26:07
Postat av: Anonym

Nja det dåliga var att jag var nykter men det positiva var väl att jag helt plötsligt gick vidare till final fast sket i den var någon helt annanstans då -_-



hälsa emma från mig :)

2009-03-29 @ 21:30:29
Postat av: Anonym

Haha hoppsan, men då kan det väl inte ha varit så illa om du gick vidare till final å allt?;D .. Det ska jag göra =)

2009-03-30 @ 16:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0