Söndag söndag söndag..

Här sitter jag, tidigare sa jag att ja skulle se två och en halv man men jag somnade, jag sa även att jag skulle städa men det gjorde jag inte! Nä..Jag blev väckt av mig själv och sen kom syrran och vi for å handla..

Nu sitter jag här och äter nötter, om Jacke hade vart här hade han nog sagt något i stil med
" men louise, du kan ju inte äta dina släktingar" ..Heh. Åh.
Är inte ens sugen, Sara fick en reaktion på det;

- Louiseandersson säger (16:51):

JAG VILL INT EENS HA NÖTTERNA

- Louiseandersson säger (16:51):

feel my pain

sara säger (16:52):

haha

sara säger (16:52):

dom är ju godda

- Louiseandersson säger (16:52):

stavarN^

/ Louise i ett nötskal (hahaha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0