Vadå vuxen?

Jag var inte alls pigg när jag vaknade halv nio, ändå drog jag på mig lite halvsköna kläder och promenerade iväg till NSD. Vi hade redaktionsmöte 09.15 och vi kom fram till väldigt mycket, tror att nästa veckas Tidender uppslag kommer bli det bästa! Ska snart börja med krönikan till den veckan också.

När mötet var klart så sa en av våra lärare, Mona, att hon ville till skolan och dricka kaffe, eftersom att det på NSD tydligen var för starkt..
Emelie: Men drick Cacaocream!
Mona: Nä men du, jag är ju vuxen!
..Sen när måste man dricka kaffe bara för att man är vuxen? Jag valde kaffe imorse, men jag är inte vuxen för det.

Jag: Mona, ta nu choklad, jag vet att du vill!
Mona: Jo hahaha ..men jag tar kaffe..

Men vet du Mona, det finns ett alternativ för dig också, Chocoffee! (Choklad Kaffe)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0