Vi är nog ensamma

Jag förväntar mig inte att ni ska förstå det roliga i detta;

- Louiseandersson säger (18:12):

va gör duuuu

- Johanna (: säger (18:13):

lyssnar på musikalista toner gratis och lagligt, skriver med kompisar på msn messenger och tar det bara lugnt.

- Louiseandersson säger (18:13):

remind me again why we're friends?

- Johanna (: säger (18:14):

ingen som helst jävla aning

- Johanna (: säger (18:14):

men jag älskar dig =)

- Louiseandersson säger (18:14):

Hahahahaha


Men vi är ändå som grabbarna på bilden ovan;
Helt jävla insane bra!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi är dom vi är! TAKE IT OR LEAVE IT! du och jag mot världen

2009-03-17 @ 18:52:57
URL: http://orkesterolga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0