Fula gubbar

ÅH vad skönt, sovit 4 timmar nu. Shäät vad trött jag var, nu tvingar J mig till kyrkbyn för att hänga gäng med hon, Johan och Viktor, awesome..?

Vad arg jag vart idag på jobbet, alla gubbar var otrevlig mot mig.
- FINNS DET INGA KOPPAR?
- Jo, ska gå in och hämta! (kommer in i köket, det finns inga koppar så jag går ut till emma för att be henne komma in med disken) Då stirrar gubben på mig "MEN HAAAAALÅ??" jag vart förskräckt typ och sa bara åt han att vänta. Egentligen ville man ge han en rak höger och skrika " MEN JAG JOBBAR SÅ FORT JAG KAN JÄVLA SÄNKE"..Men det gjorde jag inte. Detta var under samma stund som hela Brynäs som ner för mat. Snacka om att jag var stressad.

Kommentarer
Postat av: MH

Ska jag kicka skiten ur gubbjävlarna åt dig nästa frukostpass älskling?

2009-10-27 @ 21:12:22
Postat av: Louise

No need! Tror mina feta muskler klarar det!

2009-10-27 @ 22:53:21
URL: http://tangoberra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0