Louise gör som Louise vill

Jag har svårt för att vara seriös när jag är bakis, jag blir väldigt flamsig och skrattar och skämtar om allt. Skulle baka en tårta (vid det här laget var morsan redan nog stressad och arg) ..hedde först sönder tårtbottnarna lite smått, sen när jag skulle sätta grädden så kom hälften på bordet och mamma skrek på mig att jag gjorde fel och ja. Jag stod endast och skrattade och mamma "louise, MÅSTE DU FLAMSA HELA TIDEN?" jag svarade artigt "Men mamma, tänk om du kunde vara lite flamsig, då skulle allt bli mycket roligare" ..Tyckte dock inte hon. Men jag lyckades med min tårta och vart nu nästan utskickad ur köket.

Tog en bild för er som vill se:

HAHAHAHAHA, jag sitter nu och skrattar åt mig själv, så rolig jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0