See you at the bitter end

Det var sjukt trist att jobba ensam i 7,5h med endast 25 gäster. Började fyra och klockan sex så var jag klar med allt som skulle vara klart för dagen och morgondagen. Vafan gör man nu?

Pratade lite med J i tele, det var intressant! Senare kring halv åtta snåret var jag grymt uttråkad, hade redan ritat klart min teckning och tyckte inte att det var kul att sitta och snurra på en vagn längre.

Ringde min kära far, han hade inte mycket att säga så jag pratade med lillsyster istället, efter en stund tyckte hon att det var mer intressant att se på Saltkråkan istället för att prata med mig. HMH!

Vid nio gjorde jag ett tappert försök att ringa och prata med mamma, hon hade inte heller mycket att säga. Klockan halv tio fick jag äntligen stänga och städa och här sitter jag nu!


Min fina teckning! KonstnärsLouise har vart framme, mm-mhm. Nu ska jag vila och ladda för kvällen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Crew only".. vad finns bakom dörren? Varför eren så röd?

2011-02-15 @ 23:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0