Telefonkontakter.

Har du pussat nummer 2?
Anders, nää det tror jag då inte!
Vad har du för relation med nummer 20?
Elisabeth Forsman, min mentor! haha
När ska du träffa nummer 30?
Fredde, jaa ingen aning! Kanske aldrig? HEHE
Är nummer 18 söt?
Dennis, absolut, speciellt när han gör sitt asiatiska tomtefniss.
Vad var ditt första intryck av nummer 130?
Totte, hmh ingen aning, så länge sen.
Gillar du nummer 14?
Carro, eh jo! Hon är bezt.
Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Ante Boström Sandin, njaa jag vinka till han idag? :D
När ska du träffa nummer 25 nästa gång?
Ewe, nån fest eller studenten!
Är du nära vän med nummer 123?
Hasse & Susanne, släkt!
Har du gått på bio med nummer 140?
Wille Olausson, nää det har jag inte!
Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Hollands Kung (Jay's hemtele), helst inte!
Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Ari Gold (Nicklas Kristo), typ allting?
Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Collect Call, haha går det?
Vad har du och nummer 24 för relation?
Emma, vi är systrar!
Vad skulle du vilja göra med nummer 26?
Fanny Mp, haha öh jaani, gå skola med? ^^D
Vad är det bästa med nummer 8?
Challe, han är snäll!
Brukar du och nummer 16 träffas?
David Wiklund, joo, när han är hemma i Luleå och jag hänger @ Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0