Och vem fan är du?

Stod i kö igår på Allstjärna, för Ante och Kalle skulle hänga in sina jackor och jag var ba sjukt snäll och väntade. Så kommer LHF's gamla målvakt, Modig och tränger sig före

Jag: Asså ursäkta men nu gick du före oss?
..Han svarar ej
Hans kompis: Men ser du inte vem det är?
Jag: Jo det gör jag.
Kompisen: Vem är det då?
Jag: Mattias Modig...
Kompisen: Ja precis! Och han ska till NHL nästa vecka!
Jag: Nej, så bra är han inte.

..Hur fan kan man tränga sig före bara för att man spelar i Luleå Hockey? Troo att han ääääär nå ba.

Kommentarer
Postat av: hannnad

Dom är så där allihop. "Vet du inte vem jag är" - jo, men du är inte viktigare än någon annan bara för det.

2010-08-28 @ 22:25:04
URL: http://hannnad.blogg.se/
Postat av: hannnad

Precis :p Dom äldre förstår nog att man inte kommer någonstans med att bete sig så där.

2010-08-29 @ 01:19:37
URL: http://hannnad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0