An old saying

För några år sedan, våren 2004 så var min dåvarande klass i Norge, Tomma. På klassresa, vi fick då tillfälle att bada i Atlanten, eftersom att det var vår så var det fortfarande kallt i vattnet. Men vi ville inte missa tillfället att bada i Atlanten, som sagt.

Kristoffer Lundmark är en underlig man som gick i min klass då, när han badade så sa han en grej som nu länge följt med oss, iaf mig och Johanna. ..Han hoppade i vattnen och sa "Det är så kallt att HELVETET PIRRAR", HAha. Jag skrattar fortfarande lika mycket.

Idag är det så kallt, så att helvetet pirrar.


Kommentarer
Postat av: Sara

Tydligen .. Eller det står det på hennes blogg iallafall.

2010-01-08 @ 00:49:17
URL: http://sara888.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0