Let's make a list

Jag kommer från: Satan's hell hole
Jag heter: Hanna Louise Andersson
När fyller du år? 4/9
Tycker du om någon just nu? Näe men jag ogillar många, HÄH
Om sex månader: Skriker jag "MP3A Alé alé alé"
Jag samlar på: Kort på mig själv.
Gröna eller röda äppeln: Mandariner
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Johanna, Carro eller Amanda

Gillar du golf? Inte mer än vad jag gillar tennis.
Vilken tid gick du upp idag? Efter 17
Har du sovit i din egna säng inatt? Ja
Har du sovit ensam inatt? Ja!
Har du strumpor på dig nu? Jo men det är hål i dom så det kanske inte räknas?
Hur svarar du i telefon? Beror på vem som ringer, men oftast Hej det är kungen
Vad ska du göra ikväll? Klockan är natt så sova på nån timma?
Vad ska du göra imorgon? Jag har faktiskt inte planerat så långt!
Var vill du bo när du blir stor? Everyfuckingwhere!
När grät du senast? I can not remember
Laddar du ner musik och film från internet? I'm leagal
Skulle du göra om du vann en miljon? Spara dom.. HAHA, skoja.
Bär du glasögon eller linser? Nä men Johanna gör
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? haha mm, sure

Har du piercing? Juue, i läppen
Har du tatuering? Japp, på ryggen
Vill du gifta dig? Haha, eu.
Vill du ha barn? Eu igen, möjligtvis när jag har upplevt allt jag vill.
Solar du ofta? Nej, gillar att vara bleeeek<3
Är du bra på att laga mat? Fick en kokbok i julklapp och ett "lycka till"..
Gillar du att dansa? Jo, har träningsvärk från det atm.
Vilken är din favoritglass? Twister, dagen efter.
Tror du på ett liv efter döden? Nej jag är inte Jehovas. Skämt åt sidan.
Bor dina föräldrar tillsammans? Haha nae, thank god!
Är du morgon eller kvällsmänniska? Kväll every day of the year

Vilken ögonfärg har du? Röda, som en sån där råtta
Vilka hårfärger har du haft? Naturligt blondt, rött, brunt och nu svart.
Har du någon gång gråtit dig till sömns? Jo, av smärta från influensan
Är du beroende av något? Ptja, nikotin och mina frändz
Senaste låt du hörde? Angels & Airwaves - Call to arms
Brukar du bädda sängen? Jo, samtidigt som jag ligger i den
Har du kysst någon den sista veckan? Mjoo det har jag
Vem kramade du senast? Alla jag träffade på krogen igår.
Var du glad igår? Haha, hell yeyeah!
Sminkar du dig? Jo, fast fan inte idag..
Känner du dig värdelös? Nej varför ska man?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0