Tröga citat

"Imorgon ska jag bli nyttig" - Trodde inte på dig sist du sa det heller.
"Jag ska vara nykter fram till sommarn" - Lycka till.
"Jag är så tjock" - Sluta ät fett då
"Jag ska börja träna" - Grattis
"Ångest, åt just en chips påse.." - Tänk på det innan du äter en till då.
"Har gått upp 3kg på 2 år, måste banta" - Mycket snack men lite verkstad.

- Olika citat som jag är jävligt less på. Där har ni även mina svar på dom, seriöst. Varför sitta å trycka en pizza om man sen ska ha ångest? Lika å låta bli från första början (eller skita i ångesten). Varför börja vara nyttig dagen efter när man kan börja på en gång?! Och varför, VARFÖR, gnälla på att man är tjock om man ändå inte gör nånting åt det! Förutom att gå och köpa något onyttigt.


Sugen på choklad? ..Hell, godnatt.

Kommentarer
Postat av: J

Wow, det där kommer att få reaktioner.

2010-01-14 @ 21:51:55
Postat av: sara

haha. nog har jag hört dig ge ett löfte om att hålla dig nykter.. :P

2010-01-14 @ 23:17:52
URL: http://sara888.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hahaahah dags att börja tänka efter märker jag nu :p

2010-01-15 @ 15:38:35
Postat av: Anonym

hahaha

2010-01-15 @ 18:16:47
Postat av: Louise

HAHAHA på dig själv sara

2010-01-15 @ 18:33:56
URL: http://tangoberra.blogg.se/
Postat av: Louise

vem har inte gett dessa löften? jag har då säkert sagt alla minst en gång, skrev aldrig att jag inte gjort de! Klassisk tjejer

2010-01-15 @ 18:50:52
URL: http://tangoberra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0