All the crazy shit we did last night ..

Det började med att jag skulle cykla in till Sara "förbered dig på en lång natt". Vi satte oss i parken och hämta en flarra rose hos syster. Pratade skit i nån timme och sen kom Matte & Co och hämta upp oss.

Det blev slutligen en galen måndag, Dennis drog 354435 ställ i olika rondeller, varav en av gångerna var jag och Sara inte berädd och smällde ihop skallarna, SMACK PANG, jeezes, har så sjuuukt ont i huvudet idag. Anyways, vi nattbadade på storsand, varmt som fan! Och sen fastna vi med bilen. Kom äntligen loss efter 04 och då drog vi en repa och sen hem!


Skador:
Sara har bitit mig i kinden, jag har fått permanent huvudvärk av smällen, det känns som att någon har stuckit en kniv i min fot, har en lindrigare smärta i ryggen. SJUKT VÄRT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0