Vi flyger till Stockholm imorgon, so long.

Ska bege mig mor Sara och spendera natten där. Imorgon ska vi vara på kallax 06.00. Tror inte jag kommer att uppdatera någonting förens på söndag så här har ni vad vi ska göra:

Fredag: Kommer till Sthlm vid 8. Kring 12 ska vi vara på Radiohuset för olika föreläsningar och sådant hela dagen, sen ska vi på invigningen typ halv 6 tror jag. Efter det ska vi kanske på någon rundvisning och förhoppningsvis så checkar vi in på hotellet kring 21 iaf.

Lördag: HOTELLFRUKOST. Radiohuset för föreläsningar 9.00-16.00, efter det > hotellet, duscha fixa. 18.00, tre rätters, efterfest på Café Opera klockan 01.00. Party tills det stänger, hem och sova.

Söndag:HOTELLFRUKOST.  Föreläsningar 10.00-13.00, 13.00. 13.00-17.30, shopping eller annat kul i Sthlm! 19.40 går planet hem, awesome! Tror detta kommer bli skit kul. Tar med mig både kompakten och systemkameran så bilder i mängder kommer som vanligt när jag kommer hem! PUSS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0