No offence, but I'm about to offend you

Visste ni..

att jag vill - att det ska lösa sig
att jag har - aldrig tyckt om dig
att min senaste kyss - var jävligt nice.
att jag funderar på - att be dig dra åt helvete.
att jag pratar – för mycket.
att jag inte gillar – ditt face.
att jag avskyr när folk snackar - om mig när jag inte hör.
att kärlek är – svårt.
att jag alltid kommer att – avsky dig.
att sist jag grät var - garanterat på fyllan.
att min mobiltelefon är – full med sms som du vill läsa.
att när jag vaknar på morgonen – somnar jag om. 
att idag har jag – varit i skolan.
att jag just nu tänker på - dig.
att i kväll ska jag – fota.
att jag hoppas – att du flyttar
att jag verkligen vill - att du ska skaffa ett eget liv.
att jag tycker om - kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0