Dag 1 – Presentera mig själv.

Hanna Louise Andersson, den fula ankungen i familjen. Även den enda som fick mellannamnet före förnamnet. Tjejen som aldrig blev en fjäril - Där har ni mig.

I tidig ålder kunde man märka att jag skulle bli en tomboy. Pappa köpte pojkleksaker åt mig, motordrivna leksaksbåtar, en liten traktor med släp som jag kunde cykla på. I denna åler upptäckte jag även att kvinnor är komplicerade djur och drogs därför till mansflocken. En av mina killkompisar hade nog någon bokstavskombination eftersom att han alltid slog alla andra barnen. Jag var den enda som stod ut med detta.

Jag spenderade flera timmar i badkaret hos pappa med alla mina plastleksaker, då menar jag verkligen alla. Man hittade knappt något vatten i karet eftersom att jag hade så mycket grejer med mig. När jag badat klart så tvingade jag alla i familjen att se på Lejon Kungen på repeat.

1995 fick jag min första riktiga kamera, av pappa. Jag älskar fotografi, det gör nog alla i min familj.
Jag har aldrig varit bortskämd, jobbat sen tvåan på gymnasiet och hatälskar pengar. Jag tog studenten från Medieprogrammet 11/6 2010 och nu försöker jag hitta på vadfan man ska göra här näst.

Det bästa citatet någon sagt om mig kommer från min storastyster Emma "Louise gör som Louise vill."


Kommentarer
Postat av: Amanda

HAhahah du är UNDERBAR Hanna Louise Andersson :) om jag nu mindes rätt ;p

2010-11-28 @ 21:53:14
URL: http://unshaped.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0