Let's make a list.

vad blir ditt namn baklänges? esiouL
är du kär i någon? Jo, en kille som heter William Olausson men jag vågar inte ta kontakt..
vad gör du när det regnar? Duschar.
har en dröm gått i uppfyllelse? Är för ung för det.
vad har du för startsida på internet? thingsididlastnight.com
vem ringde du senast? Sara Nyberg *klappar händerna*
vilken mobilringsignal? Forever young.
minimorötter eller pommes frites? Svarar man minimorötter har man ju något fel.
första sporten du gick på? Fopoll
vad längtar du mest till just nu? Januari 2011
hur gammal har du tänkt bli? 120. Inte ett år yngre!
vad drömde du inatt? Snuskigt äcklig mardröm. Wille dissade mig dock när jag var nyvaken och rädd.
kan du gå ner i spagat? Jo, det är min morgonrutin.
vad åt du senast? Rutten tortillini från Coop.
vad är du mest rädd för i hela världen? Lord Voldemort.
har du varit kär i en kändis?
Min nuvarande man är kändis. Visste ni inte det?
läser du på baksidan av mjölkpaketen? Finns det ens något där?

röd, grön, blå eller gul mjölk? Vit?!
vad har du för färg på ditt påslakan? Svart och vit.
vad ska du döpa dina barn till? Jag har två småsyskon, det räcker!
sommar eller snö? ..lol.
bikini eller baddräkt? Helkroppsbaddräkt.
snyggaste läraren? Har bara haft kvinnliga och äldre män så ingen.
är du mörkrädd? Japp.
har du någon gång haft på dig ett par kallingar? Jo, använde det när jag var typ 3.
godaste drickan till frukosten? Te <3
senast lästa bok? Andreas Carlssons. Läser jag. Nu.
vem kramade du senast? John Mayer
vill du bli president? Nej fyhelvete vilket tråkigt jobb!
har du spelat kille i en teater? Jo. Jag var Danny i Grease. Jag var grym.
kan du ditt mobilnr utantill? Vem kan inte?
har du tråkigt? Varför tror du jag gör en lista?
vilket land vill du åka till?
England, Amerikatt.
vad var det senaste som fick dig att skratta? Typ något kasst skämt på jobbet.
vad ska du göra NU? Gå på preem och köpa snus, hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0