So tired that i couldn't even sleep.

Ont i kroppen kombinerat med insomnia kombinerat med feberkänsla. Där har ni mig. Törstig på vatten. Känns som att jag är bakis. Är dock väldigt säker på att jag inte är det. Annars så skäms jag över att Sean banan varit med i Melodifestivalen. Svensk musik verkar gå åt helvete. Ett riktigt jävla skämt. Skampålen på er. Tacka vet jag Lars Winnerbäck. Börjar få ont i huvudet också. Som att man behöver det, less. Hade velat kommentera lite saker egentligen, men det finns så jävla många känsliga människor där ute så jag orkar inte. Iallafall inte ikväll. Och en sista sak, jag skiter blanka fan i att mitt inlägg bestod av 50% svordomar och resten gnäll. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0