Ur arkivet, 2009-01-24.

Tidigare i veckan när jag gick till skolan så gick Amanda förbi mig utan att se mig så jag vinkade (extremt tydligt) men hon såg mig ändå inte. Så jag vart alltså dissad och alla såg ju att jag vinka åt någon som inte svara. PINSAMT.
..Morognen efter stod jag på busshållplatsen med massa andra människor, så körde farmor förbi så jag vinkade, hon vinkade inte tillbaka. PINSAMT.
..Imorse påväg till jobbet såg jag morsan i stan med Abbe, jag vinkade, fick inget svar. PINSAMT!
När jag berättade det för mamma och Kjell så sa dom:
" snart kommer alla ba " titta där kommer hon som vinkar" "hon som vill ha lite kontakt" " .. Hahahaha.

Förstå att göra det där TRE dagar i rad!!!

..Hittade detta inlägg nyss. Skrattar här för mig själv! hihi, mamma kommer du ihåg när jag berättade detta för er?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ditt kontaktsökande kanske måste bättras på lite så man märker det ordentligt? Veva med armarna istället, så hade dom nog sett..

2012-01-24 @ 20:29:45
Postat av: emma

HAHAHAHA! De där minns jag!

2012-01-24 @ 20:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0